Τετάρτη 7 Μαΐου 2008

Εικόνες από παρθένα φύση στην Ελλάδα, που δυστυχώς γίνονται όλο και πιο σπάνιες.

Στις διακοπές μου , επισκέφθηκα το χωριό της μητέρας μου , που βρίσκεται στη Δράμα. Συγκεκριμένα λέγεται Μικροκλεισούρα και βρίσκεται στου πρόποδες του Φαλακρού Όρους, στην βόρεια πλευρά. Κάνοντας έναν περίπατο έξω από το χωριό , αντίκρισα αυτές τις εικόνες. Εικόνες μιας πανέμορφης φύσης! Εικόνες, αντίθετες από αυτές που βλέπουμε καθημερινά στην Αθήνα. Εικόνες αντίθετες από αυτές που είδαμε το καλοκαίρι στην Ηλεία. Αυτές τις εικόνες πρέπει να προστατεύσουμε και να διαφυλάξουμε για να μπορέσουν να τις απολαύσουν και οι επόμενες γενιές.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να σαι καλά φιλαράκι που έβγαλες και κάνα δύο φωτό απο τη χωριουδάρα μας!!

Έχω 3 χρόνια να πάω άλλα όταν τα καταφέρω 1 GB μνήμη σε φωτογραφίες θα ανεβάσω!

Αν και οι κάμερες δεν μπορούν να πιάσουν την ομορφιά της φύσης όσοι έχουν λίγο φαντασία θα καταλάβουν.

Εμένα ο πατέρας μου είναι απο τη " Λακάβιτσα" (που λέμε και οι ίδιοι) αλλά τη βρίσκω με το νέφος και είπα να αράξω Αθήνα :)

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ παιδια.
Χαιρομαι που μιλατε για το χωριο μας. Εγω ειμαι στην Γερμανια αλλα ειμαι καθε χρονο με αδεια εκει.
Αν θελετε περισσοτερες φωτογραφιες
πατηστε εδω : http://www.panoramio.com/user/1585494&comments_page=1&photos_page=6

Ανώνυμος είπε...

Να'σαι καλά για τις φωτό φίλε.