Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

Από τους ανίκανους, αγενείς και τεμπέληδες δημοσίους υπαλλήλους ποιός θα μας σώσει; Μια τρομακτική ιστορία στο ΤΑΠΟΤΕ Αμαρουσίου!

Σήμερα το μεσημέρι, όπως έχω κάνει αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια, επισκέφθηκα το παράρτημα του ασφαλιστικού μου ταμείου (ΤΑΠ-ΟΤΕ) στο Μαρούσι, για να καταθέσω αποδείξεις από ιατρούς που είχα επισκεφθεί εγώ και οι οικογένειά μου, ώστε να εισπράξω τα λεφτά. Ως συνήθως και λόγω δουλειάς πηγαίνω περίπου στις 12 το μεσημέρι , μιας και το συγκεκριμένο τμήμα που αποζημιώνει , κλείνει στις 13:00. Όπως πάντα, πήρα το νουμεράκι μου (στις 12:13) και περίμενα υπομονετικά . Στις 12:45 , ήρθε η σειρά μου , πλησίασα το γκισέ και παρέδωσα τα βιβλιάρια και τις αποδείξεις στην υπάλληλο προς έλεγχο (τιμολόγηση το λένε στον ΤΑΠ-ΟΤΕ). Ανοίγοντας το πρώτο βιβλιάριο διαπίστωσε ότι ο παιδίατρος δεν είχε συμπληρώσει την ημερομηνία στο απόκομμα του βιβλιαρίου των παιδιών μου. Με ενημέρωσε ότι πρέπει να συμπληρωθεί από τον γιατρό και να σφραγιστεί. Αν και δυσαρεστημένος , αποδέχτηκα την απροσεξία μου και πήρα τα πράγματά μου για να φύγω. Πριν προλάβω να απομακρυνθώ, η υπάλληλος (η οποία ήταν τρομερά εξυπηρετική) , με φώναξε πίσω και μου πρότεινε , για να μην ταλαιπωρηθώ , να ζητήσω από τον προϊστάμενο να γράψει την ημερομηνία που υπήρχε πάνω στις αποδείξεις και να το υπογράψει. Πήγα μέχρι το γραφείο του προϊσταμένου , ο οποίος όμως έλειπε. Ζήτησα να με ενημερώσουν αν θα ξαναγυρίσει στο γραφείο του ώστε να γνωρίζω κι εγώ τι να κάνω. Μια άλλη εξυπηρετική υπάλληλος με ρώτησε για ποιο λόγο τον θέλω. Της εξήγησα την περίπτωση και με παρέπεμψε σε άλλη υπάλληλο , η οποία μπορούσε να τα υπογράψει. Τι το ήθελα !!! Μόλις την πλησίασα (σημειωτέων η ώρα είχε πάει μια) και της εξήγησα τι ήθελα μου απάντησε "Α, να σας πω, μην με ανακατεύετε με αυτά!!". Όταν της είπα ότι με παρέπεμψαν οι συνάδελφοί της, μου απάντησε με αυτό το ύφος που έχει το 90% των δημοσίων υπαλλήλων , πως δεν την ενδιέφερε και πως αυτοί δεν μπορούσε να πλαστογραφήσει την υπογραφή του Γιατρού(;;;;!!!!!!) (μια ημερομηνία έπρεπε να συμπληρώσει). Βλέποντας την κατάσταση, σκέφτηκα πως πρέπει μάλλον να φύγω, διότι το νευρικό μου σύστημα άρχιζε και έχανε την ισορροπία του!! Φεύγοντας , απάντησα σε έντονο ύφος ομολογώ, πως η συμπεριφορά της είναι απαράδεκτη και πως είναι τεμπέληδες εκεί μέσα, μιας και δεν επιθυμούν να εργαστούν. Με άκουσε η κοπέλα που με είχε παραπέμψει αρχικά και με ρώτησε τι είχε συμβεί. Της εξήγησα, εκφράζοντας μάλιστα , σε έντονο πάντα ύφος, την απορία μου γιατί με έστειλε εκεί εξ αρχής εκεί. Μια άλλη κυρία, η οποία είναι και η πιο εξυπηρετική εκεί μέσα ανέλαβε να με βοηθήσει . Πήρε τα βιβλιάρια και πήγε να βρει τον προϊστάμενο. Μετά από λίγο γύρισε και μου είπε να κάνω λίγη υπομονή. Την ευχαρίστησα και κάθισα και περίμενα. Η ώρα είχε πάει 13:20. Ο προϊστάμενος εμφανίστηκε και ρώτησε τι έγινε. Του εξήγησαν και αυτός εξέφρασε την απορία γιατί φώναζα από την στιγμή που είχα ευθύνη για την μη αναγραφεί της ημερομηνίας. Του εξήγησα πως δεν αποποιήθηκα τις ευθύνες μου και πως δεν φώναζα για το θέμα καθ'αυτό αλλά για την συμπεριφορά της υπαλλήλου. Αφού δέχτηκε την άποψή μου, υπέγραψε και θεώρησα πως είχαν τελειώσει τα βάσανά μου. Που να ήξερα!!! Αφού συμπληρώθηκαν τα χαρτιά πήγα να τα καταθέσω στο πρωτόκολλο. Η υπάλληλος που ήταν εκεί δεν μπορούσε να μου συγχωρέσει ότι α) τα έβαλα με συνάδελφό της και β) πως ήμουν 13:35 στο γκισέ της. Αφού πήρε τα χαρτιά για να τα καταχωρήσει, μου κάνει την παρατήρηση την επόμενη φορά να είμαι πιο συνεπείς στις υποχρεώσεις μου και να προσέρχομαι στις ώρες λειτουργίας που αναγράφει η πινακίδα!!!! Της απάντησα ότι δεν ήταν δική μου η ευθύνη και ότι απορώ πως το λέει αυτό την στιγμή που είχε δει όλη τη φάση!!! Άρχισε με ειρωνικό και αυστηρό ύφος να με απειλεί ότι την επόμενη φορά δεν θα με εξυπηρετήσει! Εκεί έχασα τον έλεγχο και πλέον με φωνές ζήτησα να τελειώνουν για να φύγω. Ο προϊστάμενος , ο οποίος και αυτός δεν μπόρεσε να μου συγχωρέσει το γεγονός ότι τον ξύπνησα από την μεσημεριανή του σιέστα, ζήτησε τον λόγο που φώναζα και όταν του εξήγησα, μου επιτέθηκε φραστικά ότι πως γίνεται να φταίνε εδώ μέσα όλοι εκτός από εμένα . Οι 2 υπάλληλοι που με είχαν εξυπηρετήσει αρχικά , προσπάθησαν να εξηγήσουν ότι είχα δίκιο αλλά μάταια. Υπήρξε μια έντονη αντιπαράθεση με τον προϊστάμενο σε σημείο που παραλίγο να έρθουμε στα χέρια!!! Ένας προϊστάμενος που καταλαβαίνεις από την όψη και από το ύφος που μιλάει, πως σίγουρα μπήκε με κάποιο βύσμα από βουλευτή. Έφτασε στο σημείο να μου πει πως δεν με εξυπηρετεί και πως αν ήθελα να τον ανέφερα στον προϊστάμενό του. Του απάντησα βέβαια ότι και να το κάνω, κανείς δεν θα του κάνει τίποτα μιας και έχει το άσυλο των κοπρόσκυλων του Δημοσίου και έτσι ήταν μάταιο. Περιττό να αναφέρω ότι καθ' όλη την διάρκεια του περιστατικού , οι υπόλοιποι ασφαλισμένοι με υποστήριζαν. Διότι , για εμένα ήταν πρώτη φορά που τσακώθηκα, αλλά τόσα χρόνια βλέπω εκεί μέσα πως συμπεριφέρονται στους ανθρώπους (κυρίως στους ηλικιωμένους). Ειρωνεία και αυστηρότητα στα ανθρωπάκια που δεν μπορούν να υπερασπιστούν τον εαυτό τους! Ποιοι;;;; Τα κοπρόσκυλα του κερατά , που παίρνουν τα λεφτά του δημοσίου χωρίς να προσφέρουν!!!!
Ας αλλάξει το καθεστώς της μονιμότητας το κράτος , αν έχει τα άντερα!!! Εγώ αν δεν κάνω καλά την δουλειά μου θα με απολύσουν, αυτούς τι θα τους κάνουν;;;;
Αντί να βάζουν φόρους στον κοσμάκη , ας απολύσουν μερικές χιλιάδες κοπρόσκυλα από το Δημόσιο , να δεις οικονομία που θα γίνει !!! Αλλά που και ποιος θα το κάνει αυτό ; Αυτοί που θέλουν τις πελατειακές σχέσεις ώστε να παίρνουν ψήφους , για να τρώνε μετά με χρυσά κουτάλια μόλις ανέβουν στην εξουσία;;!!
Μακάρι να πτωχεύσουμε σαν χώρα και να μας αναλάβουν άλλοι!!! Είμαστε ανίκανοι! Ενα κράτος αναξιοκρατίας και διαφθοράς την οποία τροφοδοτούμε όλοι, διότι είμαστε ατομιστές και παρτάκιδες!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: