Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009

Τώρα κατάλαβαν ότι ο δημόσιος τομέας διογκώθηκε;

Στο βραδινό δελτίο του Mega , ανέφεραν σήμερα ότι με βάση στοιχεία, ο δημόσιος τομέας διογκώθηκε τα τελευταία χρόνια. Τι μας λέτε;!!! Εγώ χωρίς στοιχεία το ήξερα! Το πρόβλημα στην Ελλάδα , χρόνια τώρα, είναι ότι καλλιεργείται η φιλοδοξία σε όλους τους νέους να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι. Θεωρείται το μεγαλύτερο επίτευγμα κάποιου να γίνει δημόσιος υπάλληλος. Έχω δει να παραιτούνται άνθρωποι από δουλειές στον ιδιωτικό τομέα και να διορίζονται στο δημόσιο με 40% λιγότερες αμοιβές. Αυτό είναι το όνειρο των Ελλήνων!
Στις εκλογές , δεν ψηφίζουμε τα κόμματα με βάση τα προγράμματά τους ή με βάση την ιδεολογία, αλλά με βάση το αν κάποιος βουλευτής θα μας βολέψει στο δημόσιο. βλέποντας τους νέους να πανηγυρίζουν π.χ. για την εκλογή του ΠΑΣΟΚ ή πριν 5 χρόνια για την εκλογή της ΝΔ, αναρωτιώμουν "Γιατί πανηγυρίζουν με τέτοιο πάθος;". Γιατί; Διότι σκέφτονταν "Α ρε μεγάλε, επιτέλους να βολευτούμε κι εμείς σε κάποια θεσούλα και να κοπροσκυλιάζουμε σε βάρος των άλλων!!" Αν τους πεις ότι τέτοιες λογικές δεν είναι σωστές, σου απαντάνε "Και τι με νοιάζει εμένα. Εγώ να είμαι καλά και χέστηκα για τους άλλους και τη χώρα! Εγώ θα βγάλω το φίδι από τη τρύπα;".
Λοιπόν, με αυτά και με αυτά , έχουμε φτάσει στο σημείο που είμαστε σήμερα , σαν χώρα. Τίποτα δεν λειτουργεί σωστά και η χώρα βουλιάζει μέρα με την ημέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: