Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

Το άσυλο γιατί να προστατεύει τους Αναρχικούς και όχι και τους Αστυνομικούς;

Μπαίνουν οι Αναρχικοί και ανιεξουσιαστές στο Πανεπιστήμιο και όχι , δεν μπορούμε να τους βγάλουμε διότι θα παραβιάσουμε το Πανεπιστημιακό Άσυλο!! Οι Αστυνομικοί όταν απειλούνται γιατί δεν μπορούν να μπούνε στο Πανεπιστήμιο; Έλληνες πολίτες δεν είναι κι αυτοί ; Γιατί να μην μπούνε οι Αστυνομικοί στο Πανεπιστήμιο και να πετάνε αυτοί από εκεί χημικά , κροτίδες κλπ. στους αντιεξουσιαστές;;; Ωραία δεν θα ήταν;
Τελικά το Πανεπιστημιακό άσυλο σε τι εξυπηρετεί; Ρωτάω , γιατί εγώ 4 χρόνια στο Πανεπιστήμιο , όταν έλεγα την άποψή μου (η οποία ήταν πολλές φορές ενάντια στο κατεστημένο , το κεφάλαιο , τον καπιταλισμό κλπ) , δεν είδα ποτέ να μπαίνουν οι αστυνομικοί και να με μποσουριάζουν! Δεν είδα η ασφάλεια να μπαίνει στο σπίτι μου και να με συλλαμβάνει! Συνεπώς σε τι εξυπηρετεί; Στο να μπαίνουν κάποιοι και να καταστρέφουν αυτό που τους προστατεύει; Μήπως αυτά που λένε κάποιοι είναι κατάλοιπα άλλων εποχών (τις οποίες κατά περίεργο λόγο νοσταλγούν, ενώ θα έπρεπε να είναι ικανοποιημένοι που πέρασαν). Μήπως μας εμποδίζει κανείς να λέμε την άποψή μας και χρειαζόμαστε προστασία; Εγώ πάντως όσες φορές κι αν έχω πει την άποψή μου, δεν έχω δει κάποιον να με συλλαμβάνει. Στο κάτω κάτω, αν δεν μας αρέσουν αυτοί που κυβερνάνε , να μην τους ψηφίσουμε. Δεν θα αποφασίσει όμως για μένα ο κουκουλοφόρος και ο κάθε αντιεξουσιαστής , που είμαι σίγουρος ότι δεν ξέρει τι σημαίνει αντιεξουσιαστής. Δυστυχώς για αυτούς έχουμε Δημοκρατία και στην Δημοκρατία αποφασίζουν οι πολλοί και όχι οι ελάχιστοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: