Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2008

Επρεπε να εκλεγεί ο Τσίπρας, για να δούμε αν εμείς οι νέοι τα καταφέρνουμε τελικά καλύτερα.

Για πολλά χρόνια τώρα, σε συζητήσεις που έχω με μεγαλύτερους μου, ισχυρίζομαι ότι μεγάλη ευθύνη στην κατάντια της πολιτικής ζωής έχουν αυτοί και ότι εμείς οι νέοι (οι κάτω των 40) όταν θα αρχίσουμε να αναλαμβάνουμε εξουσίες, τότε τα πράγματα θα αλλάξουν. Θα φέρουμε νέα ήθη και πρακτικές, θα προωθούμε την διαφάνεια και θα στηρίζουμε την αξιοκρατία. Θα εξαλείψουμε φαινόμενα όπως το ρουσφέτι, τον ατομικισμό και τον συντηριτισμό και θα προωθήσουμε την ομαδικότητα , την αλληλεγγύη , τον ριζοσπαστισμό. Αυτά τα ωραία τα πιστεύω εγώ και πάντα προσπαθώ να συμπεριφέρομαι έτσι , ώστε να αποδεικνύω με τις πράξεις μου ότι έτσι είναι (δυστυχώς όμως, στην δική μας κοινωνία γίνομαι έτσι ο γραφικός και ρομαντικός της υπόθεσης και άλλοι πιο πονηροί , επιτυγχάνουν τους στόχους τους με τους ¨παραδοσιακούς¨ τρόπους).
Με την εκλογή του Αλέξη Τσίπρα στην προεδρία του ΣΥΝ, θα μπορέσουμε να δούμε αν τελικά αυτά που εμείς οι νέοι ισχυριζόμαστε , τα στηρίζουμε και τα εφαρμόζουμε κιόλας , όταν μας δίνεται η ευκαιρία και η δυνατότητα να επιρεάσουμε εξελίξεις της κοινωνίας.
Προσωπικά είμαι αισιόδοξος, αλλά μόνο ο χρόνος θα δείξει. Εύχομαι λοιπόν καλή επιτυχία και θα παρακολουθήσω με μεγάλο ενδιαφέρον την πορεία του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: