Δευτέρα 21 Απριλίου 2008

Ηλίθιοι Πολιτικοί! Πότε θα ασχοληθείτε με τα καθημερινά προβλήματα;

Δεν με ενδιαφέρει αν θα πουλήσουν τον ΟΤΕ και που! Δεν με ενδιαφέρει τι έγινε με τον Ζαχόπουλο! Δεν με ενδιαφέρει που ο Παπανδρέου έπεσε με το ποδήλατο! Δεν με ενδιαφέρει αν ο Βγενόπουλος έκανε μήνυση στον Τσίπρα ! Δεν με ενδιαφέρει αν ο Τσίπρας κλάψει ή φοβηθεί! Δεν με ενδιαφέρουν τα ποσοστά των κομμάτων!
Αυτό που με ενδιαφέρει , ηλίθιοι πολιτικοί , είναι ότι όλο το Σαββατοκύριακο δεν μπόρεσα να βγάλω τα παιδιά μου βόλτα , ούτε καν να κάτσουμε στο μπαλκόνι, διότι βρώμαγε όλη η περιοχή του Περάματος από τα σκατά της Ψυττάλειας!!!! Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι καθημερινά είμαι 3 ώρες στο δρόμο για να πάω στο γραφείο μου!!! Αυτό που ενδιαφέρει είναι ότι ενώ πληρώνω, δεν έχω δημόσια υγεία!!! Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι τα παιδιά μου δεν θα έχουν δημόσια παιδεία !!! Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι δεν υπάρχει μέριμνα για το περιβάλλον!!! Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι υπάρχει ανεργία!!! Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι υπάρχει ακρίβεια!!!
Με αυτά τα θέματα ποιος θα ασχοληθεί;;;;!!!

Εικόνα από την Ψυττάλεια , Σάββατο μεσημέρι.



Δεν υπάρχουν σχόλια: