Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2007

Τίποτα τελικά δεν είναι τυχαίο!

Γυρίζοντας από τις διακοπές μου τι διαβάζω στον τύπο; Οτι παραχωρήθηκε στον Δήμο Ζαχάρως έκταση από την Κτηματική Εταιρία του Δημοσίου, για την ήπια τουριστική ανάπτυξη , ώστε να υπάρχει οικονομική στήριξη της περιοχής μετά τις πυρκαγιές.
Αραγε , τι σημαίνει "ήπια τουριστική ανάπτυξη"; Και ποιοι θα την πραγματοποιήσουν; Εγώ, με τις λίγες γνώσεις που έχω, καταλαβαίνω ότι για να υπάρξει τουριστική ανάπτυξη θα πρέπει να κατασκευαστούν υποδομές. Τις υποδομές , σίγουρα δεν θα τις κατασκευάσει ο Δήμος , αλλά ιδιωτικές εταιρείες, οι οποίες έχουν τα κεφάλαια , την οργάνωση και την τεχνογνωσία και θα δώσουν απλώς κάποια ψίχουλα στο Δήμο για την παραχώρηση.
Δεν θέλω να είμαι προκατειλημμένος , αλλά το μυαλό πάει από μόνο του εκεί και αν το συνδυάσω με προηγούμενη ανάρτησή μου, πιστεύω πως δεν είναι μακριά από την πραγματικότητα το γεγονός ότι όλα όσα έγιναν στην Ηλεία στα τέλη Αυγούστου , είχαν στόχο την οικονομική εκμετάλλευση κάποιων εκτάσεων από κάποιους. Μπορεί να μην ήθελαν να γίνει σε τέτοια έκταση (να τους ξέφυγε δηλαδή), αλλά ήθελαν να γίνει.
Ο στόχος επετεύχθη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: