Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Για τους ιδιωτικούς υπάλληλους που έχασαν την δουλειά τους , ποιος θα κλάψει;

Ξαφνικά ξεσηκωμός! Όλοι στους δρόμους! Ψηφίζονται αλλαγές στις ΔΕΚΟ, απειλείται η μονιμότητα στο Δημόσιο! Θα υπάρξουν απολύσεις! Θα μειωθεί η κατανάλωση!
Ποιοι το φωνάζουν αυτό ; Ποιοι;;;; Αυτοί που αντάλλασσαν την ψήφο τους για μια θέση στο Δημόσιο! Αυτοί που μαζί με το πολιτικό σύστημα , δημιούργησαν αυτό το έκτρωμα που λέγετε Ελληνικό Δημόσιο και Ελληνική πολιτική ζωή , που βασίζεται καθαρά σε πελατειακές σχέσεις! Αυτοί που είναι συνεργοί στην πτώχευση του ελληνικού κράτους και της ελληνικής κοινωνίας! Αυτοί που με τις πρακτικές τους και προκειμένου να έχουν μια άνετη ζωή , υποδούλωσαν μια ολόκληρη χώρα!
Εγώ θα ζοριστώ , άλλωστε είμαι συνηθισμένος, εσείς όμως θέλω να δω τι θα κάνετε όταν θα βγείτε στον δρόμο. Μου το παίζεται τώρα συνδικαλισταράδες και προστάτες των δικαιωμάτων του εργάτη, όταν τόσα χρόνια είχατε στρώσει φαγοπότι , μαζί με τους πολιτικούς εις βάρους του Ελληνικού Λαού.
Δεν με ενδιαφέρει τι θα απογίνεται Ξέρω ότι έχετε κάνει τις καβάντζες σας. Αρα δεν έχετε πρόβλημα. Δεν θα βγω στους δρόμους για εσάς. Θα κάτσω κι εγώ στον καναπέ μου, όπως κάνατε κι εσείς τόσο καιρό, όταν εγώ είχα πρόβλημα. Μόνο όταν γίνει η εκκαθάριση , θα βγω να παλέψω ...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΟΛΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΕΣΥ ΓΙΑ ΠΟΙΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ